Ik snap er niets meer van..
De hele dag ben ik zooooo bezorgd geweest.. Ze lag alleen maar en dan ook echt alleen maar.. Ze zette nog geen 2 stappen.. Op een bepaald moment lag ze zelfs midden in haar hok, met haar oogjes half open en reageerde echt helemaal nergens op..

Vervolgens schokte ze ook nog wat en ik dacht echt dat ze dood aan het gaan was..
Echter toen ik een bakje met wat Waltham voor d'r neus hield, kwam ze meteen weer tot leven en rende ze naar boven naar waar ze altijd d'r Waltham krijgt..
Achteraf denk ik dat ze het gewoon erg warm had ofzo... (wie gaat er dan ook met zulk weer in een balletjeskussen slapen..

), want zodra de zon onderging heb ik deur opengegooid en toen het afgekoeld was, kwam ze ineens tot leven.. Nu is ze door de kamer aan het struinen zoals altijd en ze heeft zelfs een paar keer kort gewardanced.. Ze ging alleen al snel weer platliggen, alsof ze niet genoeg lucht had voor zulke energieke uitspattingen, maar ze had er duidelijk wel zin in..
Ik heb haar overigens niet meer horen hoesten en krabben aan de hoezen..
Wel had ze vanmorgen een wat gespannen buikje, maar dat was begin van de middag alweer weg..

Ik heb het gevoel alsof ik in een emotionele rollercoaster ben belandt..