Forumproblemen

Algemene info, forumregels en je kunt hier terecht voor (technische) vragen en opmerkingen over het forum

Re: Forumproblemen

Berichtdoor Marjan » 20 jun 2020 12:39

De Wiki doet het ook weer. :D
Marjan

Berichtdoor Stridder » 22 jun 2020 07:10

De uitroeptekens staan hier nog steeds in de adresbalk. Site werkt verder prima maar duid volgens mij toch op een beveiligingslek.
* dit is ook het geval op de kantine pagina. Mogelijk zou iemand daardoor daar kunnen "inbreken" en dingen lezen die niet openbaar zijn bedoeld? Geen idee hoe het precies werkt hoor
Stridder

Berichtdoor Marjan » 22 jun 2020 08:30

Ik denk dat dat wel mee zal vallen. Nog niet zo heel lang geleden waren fora helemaal niet op deze manier beveiligd maar het is iets van de laatste tijd dat dit met name voor websites verplicht wordt gesteld. Maar voor een forum is het volgens mij niet eens een verplichting maar wordt het alleen maar sterk aangeraden.
En het inloggen gaat nu goed dus de eerste drempel zeg maar is gewoon beveiligd.
Het is eigenlijk alleen maar lastig dat je die meldingen krijgt en soms met wat kunst en vliegwerk verder komt op het forum.
Marjan

Berichtdoor Kick » 16 jul 2020 10:25

Aankomende vrijdag zal er een update van het forum worden uitgevoerd. Hiervoor zal het forum enige tijd niet bereikbaar zijn.
Kick

Aantal fretten: 1

Vorige

Keer terug naar Algemene informatie