Wousje is ook erg verandert de laatste tijd, ze was toen ze nog samen met Wakko en Zaza zat altijd het minkuukeltje van de drie, ze deed haar ding maar kwam nooit echt uit de verf. De verhuizing hierheen zal zeker impact gehad hebben op haar lijfje en gevoelens, toen viel Wakko weg.....daarna had ze Zaza nog om zich aan op te trekken, Zazje was duidelijk de baas.
Toen ook Zaza plotseling wegviel had ze het heel erg zwaar, ik ben nog met haar naar Hanneke geweest omdat ze het zo moeilijk had om alleen te zijn, ze had heimwee en ik dacht even dat ze het niet zou gaan halen. Maar met veel aandacht en wat extra medicijnen hebben we haar er toch bovenop gekregen.
Nu staat ze haar mannetje wel alleen, ze is wel een fretje dat aandacht wil en heeft een eigen willetje, toch wel.
Ze laat me duidelijk blijken waar ze zin in heeft, verstoppen is haar favoriete spelletje, heel af en toe met balletjes spelen is ook leuk, door de speelslurf zie je haar niet vaak gaan. Ze wil het liefste dat je lekker bij haar blijft, laat je haar los door het huis dan voelt ze zich verloren, dan raakt ze je kwijt en gaat lopen en wordt angstig, ook een kleine ruimte die ze niet goed kent is niks voor haar, het liefste loopt ze in haar eigen vertrouwde speelkamer los en wil graag dat je bij haar komt zitten of spelen.
Ze is zo lief, de laatste weken krijg ik kusjes, misschien ziet ze in mij een tweede Zaza ? Eindelijk......