Koda
Re: Koda
Net moest ik even naar de winkels en ik had Koda meegenomen in mijn capuchon.. Op de terugweg liep ze op een bepaald moment om mijn voeten te dralen terwijl ze naar mij opkeek, daardoor zag ze niet waar ze liep en stapte naast de stoeprand en viel ervan af.. En daar lag net een hele grote koude plas water.. Ze sprong met 4 pootjes tegelijk de lucht in van schrik..
Ik heb haar maar snel opgetild en afgedroogd aan mijn trui..

Ik heb haar maar snel opgetild en afgedroogd aan mijn trui..

@ Karen: Nee ze wilde daarna gewoon weer verder lopen..
@ Kick: Ja, ze is weer goed opgewarmd hoor..
Ze heeft de hele verdere middag in d'r radiatorhangmatje bij de verwarming gelegen en daarna is ze in mijn dekbed gaan slapen.. 

@ Kick: Ja, ze is weer goed opgewarmd hoor..

Pff ik heb mijn hart nog in mijn keel zitten.. Ik ben vanmiddag per ongeluk op Koda gaan staan..
Er lag een deken op de grond en ik had helemaal niet doorgehad dat Koda daar in was gekropen...
Ik liep op mijn sloffen en had snel genoeg door dat er iets vreemds onder mijn voet zat, dus ik heb niet met mijn hele gewicht op haar gestaan ofso..
Ik natuurlijk meteen kijken en Koda keek me alleen aan met een grote gaap van "moet je me nou wakker maken, ik lag net zo lekker.."
Ook verder gelukkig niets geks gemerkt aan haar.. Ik mag overal aankomen en ze doet gewoon normaal..
Maar pff de schrik zit er goed in..
Ik voel me er gewoon helemaal beroerd van.. 

Er lag een deken op de grond en ik had helemaal niet doorgehad dat Koda daar in was gekropen...

Ik natuurlijk meteen kijken en Koda keek me alleen aan met een grote gaap van "moet je me nou wakker maken, ik lag net zo lekker.."
Ook verder gelukkig niets geks gemerkt aan haar.. Ik mag overal aankomen en ze doet gewoon normaal..
Maar pff de schrik zit er goed in..

- yvonne
- Aantal fretten: 1
Ik begrijp precies hoe je je voelt, ik had het laatst ook met Presley, die lag ook onder een deken in plaats van in zijn mand waar hij normaal altijd ligt. Je schrikt je rot natuurlijk, maar gelukkig stond je er niet met je hele gewicht op.
Zo te lezen heeft ze er geen last van je maar je voelt je wel rot daardoor
Zo te lezen heeft ze er geen last van je maar je voelt je wel rot daardoor

@ Kick: Dat ga ik zeker doen!
Ik heb als kind een hamster gehad en toen is er een vriendinnetje van mij op gaan zitten..
Dus vanmiddag zag ik dat weer helemaal voor me, maar dan met Koda..
Koda lijkt gelukkig in orde; ze heeft net zelfs helemaal zelf d'r bakje leeggegeten, terwijl ze de laatste tijd weigerde uit een bakje te eten..

Ik heb als kind een hamster gehad en toen is er een vriendinnetje van mij op gaan zitten..

Koda lijkt gelukkig in orde; ze heeft net zelfs helemaal zelf d'r bakje leeggegeten, terwijl ze de laatste tijd weigerde uit een bakje te eten..

Dat is zeker je kapot verschieten!!!
Ik zelf slof hier altijd door het huis heen en regelmatig schop ik dan een fretje weg, dat dan weer heerlijk mokkend terug komt
Maar ik heb me aangeleerd mijn voeten niet op te tillen en ook om nooit mijn gewicht ineens op de bank te laten vallen aangezien ze vaak daar ook onder het kleed op de bank gaan liggen slapen.
En je ziet ze gewoon echt niet liggen.
Ik zelf slof hier altijd door het huis heen en regelmatig schop ik dan een fretje weg, dat dan weer heerlijk mokkend terug komt

Maar ik heb me aangeleerd mijn voeten niet op te tillen en ook om nooit mijn gewicht ineens op de bank te laten vallen aangezien ze vaak daar ook onder het kleed op de bank gaan liggen slapen.
En je ziet ze gewoon echt niet liggen.
Gister heeft Koda tijdens het eten brokkenbrij in haar nek gekregen.. (In haar nek?? Ja in haar nek..
)
Ik had het schoon geveegd, maar nu net gaf ik haar een knuffel en kwam ik erachter dat d'r vacht daar nu helemaal hard is..
Ik moet nog even gaan bedenken hoe ik dat nu weer schoon ga krijgen bij een fret die bang is voor water..
Toch voortaan maar een slabbetje om..

Ik had het schoon geveegd, maar nu net gaf ik haar een knuffel en kwam ik erachter dat d'r vacht daar nu helemaal hard is..

Ik moet nog even gaan bedenken hoe ik dat nu weer schoon ga krijgen bij een fret die bang is voor water..

Toch voortaan maar een slabbetje om..