Rebel Deel 2
Re: Rebel Deel 2
Oeps, wel opletten hoor Raymond! 

Lekker ding hoor
Rebel dan hè

Rebel dan hè

Wat lieff! 

Heerlijk zo'n krul/slaap foto 

Rolletje Rebel
Bibi heeft het ook gelezen geloof ik, want vanochtend klom zij dus ook uit haar kooi... had ze nog nooit gedaan! Ik was enkel even wat dingen aan het pakken voor in de kooi en stond ze ineens op de grond.
Rebel heeft een slechte invloed op mijn meisje...

Bibi heeft het ook gelezen geloof ik, want vanochtend klom zij dus ook uit haar kooi... had ze nog nooit gedaan! Ik was enkel even wat dingen aan het pakken voor in de kooi en stond ze ineens op de grond.
Rebel heeft een slechte invloed op mijn meisje...

Altijd een man de schuld geven, is altijd goed. 

Uiteraard! 

Hoe kan je dat nou zeggen Amaris. Rebel is geen slechte invloed.

Heerlijk slapen, zo relaxed moet een fret zijn.
En dan zeggen sommige dat dieren geen gevoel hebben......
Gisteren kreeg ik het trieste bericht dat Tessie, hond van mijn moeder die we 15 jaar geleden samen hebben gehaald, is overleden. Nou zat het er al een tijdje aan te komen, maar toch... Dus ik begon te huilen en had toevallig Rebel vast. Klimt meneertje op mijn schouder en likt mijn tranen weg.
Daarna was hij echt bezig om me op te vrolijken.... 
Gisteren kreeg ik het trieste bericht dat Tessie, hond van mijn moeder die we 15 jaar geleden samen hebben gehaald, is overleden. Nou zat het er al een tijdje aan te komen, maar toch... Dus ik begon te huilen en had toevallig Rebel vast. Klimt meneertje op mijn schouder en likt mijn tranen weg.

Och die Rebel... Sterkte Ray!
Rebel is een softy, wat een lieverd. En wat een verschrikkelijk nieuws. Veel sterkte, oude dieren weet je dat het eraan zit te komen maar je wilt het gewoon niet horen als het echt zo ver is.
Fretten zijn kanjers in het troosten. Sterkte Raymond.
Aah wat lief van Rebel
Sterkte met het verlies van Tessie....altijd heel moeilijk, ongeacht de leeftijd.

Sterkte met het verlies van Tessie....altijd heel moeilijk, ongeacht de leeftijd.
Dank jullie wel allemaal. Inmiddels gaat het wel weer, vooral nadat Rebel me getroost had.
Wat lief van Rebel. Heel veel sterkte.