Het is lekker druk hier... 3 eigen fretten, 1 halve eigen fret

en een logeetje...
7 uur op zodat ze allemaal kunnen rennen, rekken en strekken
Pep zijn staart wil nog niet echt helemaal dichtgroeien maar op het puntje zit alweer wat bij de "wortel" is het ook goed bijgetrokken. Het zal wel goed komen met de volgende rui...
Pep is ondernemend, té ondernemend. Gisteren halve zijkamer verbouwt omdat meneer op 1 of andere manier achter de koelkast terecht is gekomen. Ding is hoger dan ik, aan de zijkanten geen ruimte dus "the only way is up, baby"
( voor de jonkies onder ons, nummer van Yazz & Plastic Population 1988)
Ik betrap hem er maar niet op want als ik in de keuken en zijkamer blijf doet hij het niet. Alleen als ik op de doos zit of even iets in de woonkamer doe. Wordt vervolgd!
De rest gaat ook lekker
Die halve eigen fret.. kwam als een logeetje maar ik ben te egoïstisch om hem ergens anders te plaatsen.
Hij kan niet met andere dieren... katten en vooral kleinere honden zijn dead meat, ik vermoed dat een grote hond ook geen probleem is en als wandelende snack gezien wordt. Hij heeft in het verleden bij een Main Coon fokker gezeten en de kittens waren lekk... uh leuk.. hmmm lekker
Kinderen en mensen verder geen probleem... dieren = wandelend buffet
Bovendien wilde ik hem dan terug zien als logee dus heb maar besloten dat hij voorlopig hier blijft hahaha!