Moos heeft opnieuw een terugval gehad en ik probeer hem er nu weer bovenop te krijgen door hem weer terug op Synulox te zetten. Blijkbaar kan hij niet zonder want als ik stop, valt hij meteen terug. Ik heb dus maar besloten mijn principes opzij te zetten (liever niet levenslang AB) en hem zo comfortabel mogelijk te houden.
Zodra Hanneke weer kan werken dan ben ik van de partij, tot dan moeten we het er maar mee doen.
Ondanks alles speelt hij lekker, loslooptijd is meestal 2x per dag 2 uur maar hij ligt wel regelmatig plat tijdens het spelen.
Hij eet nog steeds goed! Weegschaal stond vandaag op 1475 gram.
Oh balen zeg.
Hanneke had ook gezegd dat ik alleen nog maar de metoclopramide en korrels mocht gaan geven, maar hou Nala ook nog maar aan de synulox..ben dus ook bang dat ze dan nog meer een terugval krijgt...heb dit al een x meegemaakt.
Moos gaat nog steeds niet erg lekker, hij ligt vaak plat en is minder speels.
Wel eet hij goed en komt nog steeds aan, zijn vacht is mooi, maar van binnen zal er veel gaande zijn ben ik bang
Als Hanneke weer aan net werk gaat dan gaan we maar eens kijken of zij nog iets uit haar hoge hoed kan toveren.
Vanavond lag hij zo in zijn kooi
Bijlagen
204D9C91-2955-4A06-B973-250815742B1D.jpeg (3.3 MiB) 805 keer bekeken
Heel herkenbaar hoor Yvonne, de fretten van nu zullen toch op en af blijven gaan met hun gezondheid.
Maar het is inderdaad wel weer een heerlijke foto.
Moos gaat de afgelopen 2 dagen weer iets beter, het gaat idd met ups en downs dus elke goeie dag is mee genomen.
Hij speelt weer wat meer en we zijn ook weer aan het oefenen met de puzzels. Eerder had hij er geen interesse in cq het geduld niet voor maar nu begint hij het leuk te vinden En hij wordt er ook steeds handiger in.
Hij komt ook nog steeds aan, inmiddels 1515 gram en Ben zegt dat hij een dikke papzak wordt