Eigenlijk is het het hele plaatje wat me een vervelend gevoel geeft.Karen schreef:Toch wel vervelend dat je er geen goed gevoel bij hebt. Is dat vanwege de veranderingen die je nu gaat proberen of omdat je merkt dat Gool toch niet zo lekker in zijn vel zit als hij lijkt?
Hij oogt zo goed, is speels en loopt er wat vanaf momenteel, maar als je dan bij Hanneke zit en hoort van alle chronische ontstekingen in zijn lijfje en de albumine die weer slecht was, dan heb ik toch iets van, waar doe je goed aan ? Wat is nog wel fijn en wat niet voor Gool, hoe ver moet je gaan.....
We weten allemaal dat een fret (bijna) niet laat zien dat hij ziek is, dat maakt het vind ik ook moeilijk om dan een goed oordeel te treffen waar je nu goed aan doet. Maar als de uitslagen en zo anders laten zien is dat toch dubbel.
Maar ik wil gedaan hebben voor Gool wat ik kan, dus ik ga nog voor deze testen, en dan kijken of het inderdaad zin heeft om weer een nieuw medicijn in te zetten, dus tsja..... nog even afwachten.