Dat is redelijk lastig, want ik kom aanlopen met 0,8 sucralfaat voor Eller (hij eet stipt dat en niet meer), dan krijgt hij zijn 3 korrels, dan krijgt Fé haar korrel(s) en daarna Raisin. Ze staat dus al vrij als eerste op de lijst, maar springt ook echt op zodra ze de deur al hoort en is dan ook gelijk klaarwakker. Wel een goede tip hoor, maar het wordt heel moeilijk bij Fé-tje

. Eens even in de gaten houden. Gisteravond en vanochtend ging het geloof ik goed! Geloof ik... want ik zie dus soms ineens later een korrel bij haar handdoek liggen bijv.
Raisin gaat weer beter nu ze de korrels weer krijgt. Ze is binnen die paar dagen weer aangekomen en weegt nu 705 ipv de 680 die ze bij Hanneke woog vrijdag

. Hanneke zei het ook al, maar zo'n urinetest is natuurlijk ook een moment opame. Raisin raakt zo in de stress van de reis naar haar toe alleen al dat ik echt denk dat haar waardes er slechter uitkomen dan ze op dit moment echt is thuis. Zoals ze het nu doet en als ze op dit gewicht blijft met omeprazole is er echt heel erg weinig mis met haar.