Bo heeft een anaalklier ontsteking
Re: Bo en Rebel
Doe je goed Ray! 

Nog een paar daagjes aansterken en het poepertje laten genezen en ze is weer helemaal boven Jan ! 

Ja dat merk ik ook duidelijk, ze gaat echt met sprongen vooruit.Marjan schreef:Dat is ook een veel betere dosering voor haar dus dat doe je goed.ray schreef:Officieel moet ik haar 2 x daags een halve tablet geven, maar ik heb het zelf gewijzigd naar 's ochtends een halve en 's avonds een kwart

Ik zou het trouwens wel nog even bij je dierenarts melden want nu schrijft hij anderen ook gewoon een te hoge dosering voor. En dan hoeft hij jou niet gelijk te geloven maar hij kan wel bij Hanneke informeren wat de dosering is bij fretten.
Zal ik doen.
Hanneke geeft vaak voor 4 weken een kuur volgens mij en mijn dierenarts vaak 2 weken en dan een hogere dosis. Wellicht dat daar een verschil inzit??

Hanneke geeft vaak voor 4 weken een kuur volgens mij en mijn dierenarts vaak 2 weken en dan een hogere dosis. Wellicht dat daar een verschil inzit??

Ik denk het eigenlijk van niet. En daarbij vermoed ik dat een kortere maar te zware kuur meer schade aan kan richten dan een langere kuur met de juiste dosering. Maar dat is meer een gevoel van mijzelf.
We zijn maandag weer bij Hanneke, als ik eraan denk zal ik het haar eens vragen.
We zijn maandag weer bij Hanneke, als ik eraan denk zal ik het haar eens vragen.
ligt er ook aan waarvoor, ik heb ook wel kuurtjes gehad van 2 weken synolux
(van hanneke)

Ja maar dan niet een hogere dosering.
nee klopt, maar ik doelde op de dosering 4 wk vs 2, had ik wellicht wat duidelijker kunnen zeggen dan
wel fijn dat t beter gaat!
wel fijn dat t beter gaat!
Hoe gaat het met haar poepertje nu Raymond?
Goed heb het niet meer gezien 

Ze had haar waltham met medicijnen uitgespuugt vandaag
Maar ik denk dat dit mijn eigen schuld is, want ik had koud water gebruikt in plaats van lauw

Maar ik denk dat dit mijn eigen schuld is, want ik had koud water gebruikt in plaats van lauw

Ja mutsie... dan lust Bo het niet 

Dat moet je natuurlijk ook niet doen he Raymond.
Hier eten ze het niet eens wanneer het koud is.
Maar hou haar maar wel even in de gaten want ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daar misselijk van zou worden.

Maar hou haar maar wel even in de gaten want ik kan mij eigenlijk niet voorstellen dat ze daar misselijk van zou worden.
was heel dom van me, want het was echt erg koud water.
Naja, er is gelukkig niks ergs gebeurd