Net terug van controle en ze was niet ontevreden.
Bult in de lies is inderdaad weg en de wondjes waar de anaalklieren hebben gezeten zijn ook mooi genezen.
Haar kontje is nog niet geslonken, dus die heeft ze goed onderzocht. Eerst heeft ze het plaatselijk verdoofd en toen gevoeld en dergelijke. Vervolgens heeft ze voorzichtig geprobeerd "terug te duwen" Dat vond Bo echt niet leuk, ze schreeuwde alles bij elkaar.

Tijdens dit onderzoek bleek wel dat er nog kracht is in haar sluitspier
Nu zijn de opties als volgt; Ze krijgt nu 2 maal per dag een druppel pijnstiller (geen NSAID, het wordt opgenomen via het mondslijm) en eind van de week moet ik contact opnemen. Het zou namelijk kunnen dat ze dan zelf weer alles hersteld zeg maar.
De tweede optie is een operatie waarbij er een soort tabakszakjesluiting (

) wordt gemaakt met een touwtje, de verwachting is echter dat Bo dit touwtje er waarschijnlijk zelf weer uit haalt dus is niet echt een optie. (dit doen ze ook weleens bij kittens na diarree bijvoorbeeld maar dan werkt het ook maar een paar dagen)
De derde optie is het laten zoals het nu is en dan goed in de gaten houden of het niet erger wordt. Dan moet ik meteen terugkomen.
Ik hoop eigenlijk op de eerste optie en misschien is het een idee om ze weer samen te huisvesten (?)
Al denk ik niet dat dit een optie is, maar op dit moment weet ik ook niet meer wat te doen en of ik het allemaal wel goed doe
Begin beetje moedeloos te worden