Met Finn gaat het eigenlijk nog steeds best goed. Hij eet zijn eten driemaal daags waltham met smaak, zijn vachtje is super zacht, hij ruikt niet sterker en hij vindt de tuin echt geweldig.
We doen hem in de avond naar buiten, dan spelen we even met hem in de zandbak of plantenbak en af en toe loopt hij ons ook buiten de bakken lekker uit te lokken.
In de ochtend halen we hem dan weer naar binnen zodat ook de andere twee fretten nog naar buiten kunnen en voor de rest van de dag blijft hij ook beneden in de huiskamer en dat vindt hij verder prima. Ik heb ook het idee dat hij actiever is in de avond, nacht en ochtend dan overdag. En ik denk ook dat het zijn ritme was op de school waar hij vandaan komt.
's Ochtends is het echt "ons" ritueeltje, hij eet lekker op het speelkleed, het laatste beetje eet hij van mijn vinger, dan neem ik hem op schoot en dan gaat hij zich heerlijk liggen wassen.
En vanmorgen haalde Kick hem uit de tuin terwijl hij nog aan het struinen was en had hij nog helemaal geen zin om te gaan slapen en hebben we nog even gespeeld met z'n tweetjes op zijn speelkleed en met zijn speelgoed, dat was echt genieten.
Als ik hem dan in de middag weer eten ga geven vind ik hem de laatste tijd bijna altijd in zijn uil:

- IMG_3689.JPG (583.82 KiB) 2014 keer bekeken

- IMG_3690.JPG (456.42 KiB) 2014 keer bekeken

- IMG_3691.JPG (443.01 KiB) 2014 keer bekeken