Met Finn gaat het de laatste tijd, tegen alle verwachtingen in, erg goed. Hij heeft nog best wel last van de warmte en dan met name door zijn middenoor die wat opspeelt maar hij laat ons elke dag weer versteld staan.
Schreef ik nog niet zo lang geleden dat hij zich erg nerveus gedroeg binnen en dat hij daarom overnachtte in de tuin waar hij veel relaxter was, dat is weer compleet anders nu.
Hij liet de laatste tijd in de tuin telkens merken dat hij, wanneer hij uitgespeeld was, gewoon weer met mij naar binnen wilde. Eerst dacht ik nog dat het toeval was dat hij mij gelijk achterna rende wanneer ik de tuin uit wilde gaan maar hij deed dat telkens weer en was dan ook super relaxed binnen. Dus sinds een week zo'n beetje slaapt hij gewoon weer lekker beneden in de huiskamer. En ik moet zeggen dat ik dat zelf ook veel prettiger vind omdat ik dan kan horen wanneer er iets mis zou zijn.
Hij gaat zelfs zo goed op dit moment dat ik al met Hanneke heb afgesproken om wat urine mee te nemen van hem als het mij natuurlijk lukt om dit op te vangen.

Want ik ben erg nieuwsgierig hoe het eiwitgehalte nu is in zijn urine want hij drinkt niets meer naast zijn waltham op dit moment en hij eet met smaak zonder misselijkheidstekenen tijdens het eten.
Zoals vooral op de laatste foto te zien is, zo staat hij dus elke avond te wachten voor het deurtje van de frettentuin totdat hij meegenomen wordt naar binnen, slim manneke.