Hallo lieverds, weer even geleden dat ik iets heb laten horen..het gaat nog steeds goed met Miya…maar ik ben wel erg op mijn hoede, omdat Miya af en toe wat mindere hasseflatsen laat zien en er zat 1x een klein stukje geel tussen…ze draait verder aardige bolussen hoor, maar met het verleden van Nala ben ik erg op mijn hoede. Ze ligt de laatste tijd ook wat vaker op dr buikje…maar verder is ze nog steeds een dondersteen en heel heel ondeugend.
We hebben het buiten hekje weer geplaatst en is inmiddels ook al lekker in het tuintje geweest. Daarvoor is ze ook al buiten geweest aan haar tuigje en dan rij ik ergens heen waar ze heerlijk kan snuffelen..met dikke staart en sluipend over het gras.
Wat eten betreft is het eigenlijk nog steeds niet wat het is, ik wil haar heel graag aan de brok, maar mevrouwtje vertikt het..ze eet wel haar blik (ziwi en almo hfc) en haar prutje. Oh ja en een snackie , dat is stukjes gekookte kip met bouillon getrokken van de botjes. Gelukkig komt ze wel nog aan, al is het niet veel. Ze weegt nu 891 gram.
Even vraagje Miya komt nu natuurlijk buiten, moet ik haar ter preventie nog behandelen met stronghold?