Kick schreef:Haha, ik heb Ray bijna aan het eind van de dag z'n Frettenvraagbaak Forum button van Mariël nog gegeven Die zijn trouwens heel super hoor
Wij hebben net de foto's bekeken en als ik het weer terug zie dan denk ik 'Wauw!!!!' Super dat er zo'n mooie opkomst is geweest en dat het een leuke, leerzame en dag van vrienden ontmoeten en maken was.
Wat een spuit elf die ray Ow wacht dat was ik!
En foto's??? ben benieuwd naar de foto's maar die komen vanzelf wel.
Mariël schreef:Er is alleen wel iets heel ergs gebeurd tijdens de frettendag; ik ben helemaal vergeten een vest te bestellen...
Kijk, dat kan altijd nog geregeld worden, je hebt PB !
Tja ik stond bij je standje om er 1 te bestellen en toen zei jij "Je kan ook bijvoorbeeld Liva erop zetten".. Toen dacht ik: "Gaaf! Ga ik even nadenken hoe ik dat zou willen" en toen ben ik weer afgeleid en het vervolgens helemaal vergeten..
Het was gaaf! En Minka was wel een aansmeerder ja. Toch heb ik geweigerd, dus 1 iemand durfde nog . Maar ik ging wel plat voor Mila's schilderijtje. Potverdikkie wat is die mooi. Heb je hem uiteindelijk nog gekregen Minka (via Chaimel )?
Leuk dat de buizen in de smaak vallen Ann. En bij prooi of kvv is het vaak een kwestie van aanleren dat dit eetbaar is. De aanhouder wint hierbij, de onzekere factor is of die aanhouder jij betreft of toch de fret.