@ Mette: Twee dagen fulltime schilderen! Zou wel handig zijn, kon ik het maar! kan helaas niet langer dan 3 uur per dag volhouden. Maar het klinkt wel erg verleidelijk hoor. Logeermogelijkheid met eigen badkamer... toevallig ook nog pups die ik kan knuffelen dan? Frettenpups
Bibi's scheve staartje is links en rechts draagbaar, ze heeft geen voorkeurshouding. Zolang het maar scheef is. Ze heeft ook bull-dog pootjes. Dat ze de tenen inwaarts keert zeg maar. Het is zo schattig!
Leuk om te lezen dat Baila ook van de scheve staarten club is
Niet gezond maar wel happy Bibi inderdaad. Ze ziet er best goed uit voor een fret onder de medicatie volgens mij. Ze heeft een dunner vachtje dan ik gewend ben maar ja, ik ken haar enkel als winterfret haha! Zomervacht bij haar nog niet gezien en die zijn altijd dunner natuurlijk.
Wat betreft de privacy... heb gesprek gehad met de buurman dat hij niet zomaar naar binnen kan vanwege Bibi en mijzelf, vond hij niet leuk maar ik vind het wel best. Arme Bibi schrikt zich steeds dood dus mooi overal alles op slot hier! De deurbel zit er niet voor niets!
Bibi update
Het gaat super. Ze is vrolijk, ondeugend en snuffelt lekker buiten waar ze de tulpen bollen uitgraaft die ik vergeten was te verzetten na verpotten... Vandaag zelfs bij de cv-monteur gesnuffeld omdat hij naar rare dieren rook die ze niet kende. Hond en kat enzo, vond ze maar raar en reuze interessant! Veel oh's en ah's gekregen omdat hij haar zo schattig vond. Buren hebben ook even over de schutting gegluurd en het mocht deze keer van Bibi. Ze ging er niet meteen vandoor.
Was bezig met een hor maken en mevrouw moest er natuurlijk toezicht op houden. Heb er maar even wat foto's van gemaakt hoe ze zo mooi stond op de tafel.
Ze vond het allemaal reuze interessant en heb haar de rest van de dag niet meer gezien. Zeer vermoeide fret. Geslaagde dag dus.

Dat snoetje... ik smelt gewoon.