Jouw Smokey gaat ook naar een super oppas hoor want zij heeft dezelfde manier van denken als ik.
Daarom hou ik het ook kleinschalig, Al zou ik zelf geen fretten hebben. Je wil toch dat ze allemaal aandacht krijgen.
Nou meid, ik heb 2x mensen terug laten komen uit hun vakantie.
Beiden knapte giga op toen ze eenmaal thuis waren. Verschil in die tijd was dat ik niet vroeg om eigen
spullen uit de kooi. Ongewassen. Dus neem gewoon mee wat in de kooi ligt en leg dit bij je oppas adres in de kooi.
Indien mogelijk op dezelfde manier en volgorde als thuis. Dan is de kooi een veilig ruikende plek met eigen geurtjes.
1 van de 2 is daarna nog eens gekomen maar met eigen kooi inhoud en dat scheelde een jas.
In geval van Flash is het iets wat al in hem zat, soms komt dat door het logeren weer verder naar buiten.
Gelukkig meestal niet, zeker niet sinds ik mensen vraag om de kooi thuis leeg te halen en mee te namen
Het werkt gewoon! Yvonne sjouwt zich een bult die trappen op en het lijkt wel of er een popster komt logeren maar het is het dubbel en dwars waard.
Hoe onrustiger de fret hoe minder snel ik hun spulletjes was. 1 voor 1 doe ik dan. Dat is niet vies behalve de bodemhoezen... met de nodige "ongelukjes" :-p
Maar verder laat ik zoveel mogelijk en zolang mogelijk alles in hun eigen geur. De relaxte types durf ik het wel bij aan. Maar dan nog laat ik altijd 1 ding liggen die ik dan was als de rest weer naar hunzelf ruikt.
Poepbak is iets anders natuurlijk