*Schopt baasje weg achter zijn laptop*
Hallo Mayke, Bo hier
Ja dat vinden wij erg leuk inderdaad! Maar die 8 vormige tuigjes krijg ik niet af en dat vind ik niet leuk, dus doe altijd lekker moeilijk als mama die om wil doen gna gna Rebel is beetje een bangerd, die durft alleen als ik er ook bij ben. Na een poosje heeft hij zijn mannelijkheid weer terug gevonden en gaan we lekker allebei een andere kant op. (Mama lekker in een spagaat trekken samen, dat is leuk!)
Net zijn we samen de badkamer ingeslopen en nadat we het putje uit de douche hadden gehaald werd de rest van de badkamer onderzocht. Wat zagen we daar! Papa had van het weekend een handwas gedaan, maar lekker vergeten om de waspoeder op te ruimen. We keken elkaar aan en hebben lekker de doos omgegooid (we moeten er tenslotte bij kunnen) en zijn lekker gaan graven. Heerlijk was dat we hebben gemokt en gesprongen.
Daarna werd mama wel beetje boos en sloot zich op in de badkamer, daarna werd er een stofzuiger gehaald en was het weer schoon.
Nou ik ga weer buiten op het balkon kijken, want Rebel staat al voor de deur te wachten tot ik kom. De deur staat open dus hij kan zo naar buiten, maar er vliegt een vogel
mok mok mok