Het gaat echt supergoed met mijn gastarbeiders

Ze zijn zo lief en knuffelig aan het worden

Die grote lummel ligt echt ongegeneerd te genieten op schoot, maar die kleine pinnige dame komt ook al steeds vaker even pauze nemen in mijn armen
Ze weten inmiddels ook al waar de lekkere hapjes vandaan komen en vooral die kleine draak weet ook al hoe ze er het beste bij kan komen....juist...via mijn schouders. Hup, hup, hup en ze zit in mijn nek om op de koelkast te springen

en dan probeert ze met haar neus en pootjes dat ding open te wurmen. Het is echt een heel leuk, lief en karaktervol meiske
Noury verzint soms de gekste dingen. We hebben al een aardige tijd een serie hangmandjes van boven naar beneden aan elkaar hangen. Geen enkele fret heeft het geprobeerd om hoger dan het tweede mandje te klimmen....die grote lobbes heb ik eergisteren uit het vierde mandje moeten plukken, nadat hij vanuit het derde mandje op zijn gat was gevallen. Hij probeerde vanuit het mandje de deurklink te openen
De mandjes zijn nu maar weggehaald, want ik zag hem al tot bovenin gaan

...nu wel verzinnen hoe we op een veilige manier het zomer-schommel-bed weer kunnen bevestigen. Dat is nu ook weg en Jillz vindt dat altijd wel chill om in te hangen als het weer haar aanstaat.