Hier gaat alles zijn gangetje...
Flexje is goed opgeknapt, eet brokjes en krijgt nu als tussendoortje een schaaltje brij met RCCS in de ochtend na het spelen. Vandaag mocht hij in de slaapkamer... alles was oe oe oe en hij had het toch naar zijn zin. Helpen met bed opmaken vond hij ook wel koel!
Natsumi doet haar eigen ding.. bitchy zijn en ondeugend.
Die heeft volgens mij in 1 ruk doorgeslapen vannacht, ik vond 1 groen poepje vanmorgen.
Ze heeft intussen gegeten dus ik verwacht straks weer een mooie drol van haar. Ben het niet gewend van haar maar goed. Als straks alles weer normaal is maak ik me niet druk. Ze is nu lekker aan het draken... slopen, dingen verplaatsen, door de slurf aan het rennen. Mocht gewoon in de buik knijpen dus ik verwacht geen rare dingen.
Logeetje Stilton is een paar maanden oud, hangt de beest uit..
Hij heeft vakantie en normaal gesproken wordt het woordje NEE niet gebruikt maar meneer
is een pubertje en moet leren dat voeten bijten uh uh NEE! is! Hij leert snel, ik weiger om met dikke sokken
en sloffen aan te lopen in huis in de zomer LOL! Dus hij krijgt dezelfde strenge opvoeding op dat gebied als de
eigen fretten. Maar wordt ook net als de eigen fretten, plat geknuffeld
Een echte pup die geen tijd heeft om rustig bij je te zitten, behalve als hij moe is of net wakker.
Dan gaat hij zich lekker poetsen op de armen, zo schattig
Blanche is er ook nog, die hoef je weinig op te voeden. Speelt lekker en rent rond alsof het huis van haar is.
Ze is lekker knetter in de kop, heerlijk fretje!
Die heeft af en toe wel tijd, je wordt gewassen van top tot teen als het aan haar ligt
Ik noem haar voor de gein wel eens "reserve Debz" die deed het ook, ze was ook een binootje.
Veel karakters maar soms heb je van de Déjà Vu fretten