Kast update!
Aangezien er weinig te melden is over de Biebers zelf. Die gaat gewoon super. Eet, drinkt, speelt, mokt heel af en toe (zoals gewend) en rent met een mega plofstaart als een sneltrein door de kamer. Ik weet niet wat haar bezielt als ze dat doet maar ze vindt het schijnbaar fantastisch want de ene halve wardance na de andere volgt als ze langs scheurt en constant mij uitdagen enzo... dus zal wel goed zijn? Zit gewoon een steekje los, of twee

Niks anders van te maken.
De kast!
De deuren worden voorzien van gaas en dat is eigenlijk het laatste. Dan kan hij in elkaar gezet en mag de diva op inspectie.
Hoop zo dat ze het leuk vindt!
De deur. Onderkant is al met latjes, bovenkant nog niet. Spijkertjes ga ik nog plamuren en aanstippen met verf als ze allemaal erin zitten.
Plateau's! En trapjes. Zit een gat in 1 trap, dat is een knoest, maar vond het wel grappig dus wilde het niet dicht plamuren. Bibi vindt het ook fantastisch om te snuffelen in allerlei gaatjes en dan te snuiven dus leek mij ook geen probleem verder.
Er zit dus vinyl op de plateau's voor makkelijk schoonmaken en gaten voor de trappen. Ze zal een begane grond tot tweede verdieping hebben, best aardig denk ik zo. Enkel met alle spullen van haar erin zal het nog niet gigantisch zijn, maar ze loopt toch altijd los eigenlijk... (verwend kreng

)