Jillz
Re: Jillz
Jillzje heeft ook last van lentekriebels. Ze wil weer buitenspelen
Ze heeft zich vandaag heerlijk vermaakt toen het even droog was. Geprofiteerd van een heerlijke rugmassage en vacht verzorging in het stro, om vervolgens binnen de strolucht aan de deken af te wrijven
De Fatboy Slim periode komt aan een einde...Eat, Sleep, Rave, Repeat tot over een klein jaartje
Welkom Tijl Damen...Lente in je Bol
(hopelijk wordt ze daar geen fan van
)

Ze heeft zich vandaag heerlijk vermaakt toen het even droog was. Geprofiteerd van een heerlijke rugmassage en vacht verzorging in het stro, om vervolgens binnen de strolucht aan de deken af te wrijven

De Fatboy Slim periode komt aan een einde...Eat, Sleep, Rave, Repeat tot over een klein jaartje

Welkom Tijl Damen...Lente in je Bol

Zo zeg, volgens Jillz is de lente echt aangebroken hoor!
Ze barst van de energie, is haar winterspek al aan het wegwerken en ik bespeur al nieuwe haartjes tussen haar wintervacht. Binnenkort zullen de donsvlokjes dus wel rond gaan dwarrelen
Die is echt erg vroeg dit jaar hoor
Ze barst van de energie, is haar winterspek al aan het wegwerken en ik bespeur al nieuwe haartjes tussen haar wintervacht. Binnenkort zullen de donsvlokjes dus wel rond gaan dwarrelen

Die is echt erg vroeg dit jaar hoor

Ik ga morgen met Jillz een bezoek brengen aan Hanneke. Mijn prinses is niet fit. Ze niest sinds maandag zichzelf het ongans, met haar neusje omhoog en ze likt ook steeds aan haar neus. Ze pruttelt, alsof ze een snotneus heeft en daarbij ook tranende prutoogjes...vandaag is ze ook zielig. Ze wil niet spelen en eet slecht. Ze gaapt ook steeds bij het eten, vooral bij de waltham. Net alsof ze even geen lucht krijgt.
Het lijkt er op alsof er iets in haar neusgang dwars zit, wat nu echt aan het irriteren is. Misschien een haar of iets anders wat ze opgesnoven heeft
Het lijkt er op alsof er iets in haar neusgang dwars zit, wat nu echt aan het irriteren is. Misschien een haar of iets anders wat ze opgesnoven heeft