Volgens Hanneke is het nog een nasleep van de spoeling. Op de kliniek heeft ze ook een extreme reactie laten zien toen ze uit de narcose kwam.
Ze heeft even een verandering in de medicijnen gehad en krijgt nu 4 x per dag kleinere hoeveelheden waltham. Vandaag hebben we weer contact.
Gisteravond ging het al een stuk beter en vanochtend heeft ze haar schaaltje waltham al met smaak opgegeten. Nog wel wat misselijkheid, maar nog niet een kwart van wat ze gisteren liet zien.
Het is een supergevoelig meisje, maar dat wisten we al
Kleine muisjes zal ze over een poosje wel weer mogen/kunnen eten, maar dat is niet een volwaardige voeding. Grotere prooi vindt Hanneke echt niet verstandig ivm het midden oor. Dat is voor mij even afwachten. Mogelijk dat ze in de winter gewoon rustig is met het oor en best grotere muizen aankan...de eigen gemalen mix zou dan in de gevoelige periode dan een alternatief kunnen zijn. Ik ga er pas mee bezig na onze vakantie. Ik moet ook nog op zoek (en uitzoeken) naar een goed alternatief voor gemalen bot. Ik trek het gewoon niet meer om dat met de hand te malen. Ook even zien waar ik goede biologische produkten kan vinden. Het adres waar ik vroeger eea weghaalde, is nu een eigen kvv lijn begonnen en dat wil ik nu niet meer gebruiken. Ik wil echt zien wat er in gaat en vertrouw fabrikanten gewoon niet (meer)
Noury is zo gek als een deur. Hij stuitert en sprint er op los en maakt er een puinhoop van. Vanochtend heeft hij de voorraadbak met poepbak korrels van de plank geduwd en lopen dansen tussen de (uiteraard) op de grond terecht gekomen korrels

Ook hij heeft inmiddels de lol van het grastuintje ontdekt, alleen is hij zo lomp dat hij er gelijk vanaf rolt of valt omdat hij zo maf doet