Jillz en Nix zijn nu een paar keer met elkaar los geweest de afgelopen dagen. Ze lijken elkaar wel te liggen

Het is vooral als een paar losgeslagen veulens racen en stampen door het huis en de tuin. Ze maken in ieder geval veel lol met elkaar. Ik heb (nog) geen geblaas, gegrom, dikke staarten of vechtpartijen gezien, maar het is even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.
Ze zijn nog wat op hun hoede met elkaar en Jillz moet wat wennen aan zo'n snelle en sterke medestander. Ze heeft al een paar keer flink op haar neus gekeken dat Nix haar kon bijhouden

...maar Madam Mikmak is slim en gaat dan snel een tunnel of buis in en valt Nix dan van achteren aan, als hij voorbij komt scheuren

Als Nix wat onbehouwen bovenop haar springt, vindt ze het wat minder leuk en wurmt zich dan heel snel onder hem vandaan om vervolgens bovenop hem te springen of hem in zijn achterste te bijten.
Nix leert snel van haar. Dingen waar hij in zijn eentje wat huiverig voor is (was) zoals de wip-wap buis en andere donkere buizen en tunnels, rent hij nu in volle vaart doorheen

Ook zijn handigheid in de trap afdalen is in korte tijd sterk verbeterd...ik geloof dat ze met z'n tweeën al wel 20 keer op en neer gerend zijn de afgelopen twee dagen
We wachten het nog even verder af en ik zit er met mijn neus bovenop, maar het lijkt leuk te gaan...