Kick schreef:Wij hebben ook eens een fret gehad met eem hartkwaal waar hij medicijnen voor kreeg en die ging zo goed dat-ie soms erg gek aan het doen was en dan riepen wij: 'Rusig, denk aan je hart!'...
Hij heeft toen nog een mooie tijd gehad maar overleed bij de narcose die hij nodig had om een kies te trekken. Ik heb Hanneke nog nooit zo beteuterd gezien....

Juist ja, wat dacht je toen je dit neer zetten?
Zal Suus wel fijn vinden om te horen??
Vandaar natuurlijk dat ze Smiegeltje niet gelijk geholpen heeft aan zijn kies, dat fretje van jullie zit nog in haar achterhoofd...

(Kick, als je me zou kennen dan maak je er een lolletje overheen, dus doe maar net alsof je me kent.

)
Denk nou wel te weten waarom ze hem niet gelijk geholpen heeft, ze zei namelijk wel dat ze hem niet onder narcose wilde brengen maar dat is natuurlijk omdat ze nog geen volledige zekerheid heeft of Smieg nou wel of niet iets aan zijn hartje mankeert en zolang hij nog gewoon zijn pinkies met veel smaak oppeuzelt, denk ik niet dat hij er veel last van heeft
En waarom schiet mijn cursur nadat ik

getikt heb weer naar het begin van mijn berichtje??
Is me bij meer smilies opgevallen en in mijn geval best wel irritant omdat het altijd weer een heel gedoe is om onderaan bij mijn berichtje te komen...

Jaja, ik lul teveel, ik weet ut...maar toch...