Vandaag was het zo ver en werd Finley gecastreerd. Ik had een afspraak om 9 uur bij de dierenarts. Hij is netjes ontvangen en ik heb hem natuurlijk 4 uur van te voren geen eten meer gegeven, waar hij niet blij mee was. Hij stond echt heel zielig bij zijn voerbak te kijken en ging toen uit frustratie maar aan de fleece deken krabben . Ik vond het toch wel moeilijk om hem daar te laten en hij snapte er natuurlijk helemaal niks van.
In de tussentijd heb ik zijn kooi helemaal gepoetst en de hangmatjes en dekentjes verschoond. Ik vond het echt heel spannend en zat nerveus op het telefoontje te wachten. Om 11 ging de telefoon en ik kon hem alweer ophalen. Ik was natuurlijk weer helemaal gerustgesteld en ben hem meteen gaan halen

. Hij zat al helemaal opgewekt in zijn kooi bij de dierenarts te wachten. De assistentes vonden hem ook helemaal leuk, zeker omdat er niet zo vaak fretjes komen.
Eenmaal thuis heb ik hem meteen brokjes aangeboden. Deze begon hij meteen te eten en dat is een heel goed teken. Hij is nog wel een beetje wankel en ligt nu lekker warm te slapen. De wondjes zien er heel erg netjes uit, maar zijn natuurlijk nog wel een beetje gezwollen. Hij heeft nu twee kleine knoophechtingen die vanzelf op gaan lossen. Maar ik mag ze over 10-14 dagen er ook uit laten halen. Ik ben natuurlijk hartstikke blij dat Finley er goed doorheen is gekomen