Vandaag met Liva naar de Frettenkliniek geweest..
Als eerste had ik het weer volstrekt verkeerd ingeschat.. Ik was voorbereid op fris regenweer en had Liva een lekkere fleecedeken gegeven... Wordt het hartstikke warm!
Tja, toen heb ik, als brave frettenmama, mijn tshirt maar uitgetrokken en die aan Liva gegeven in plaats van de fleecedeken (ookal was het mijn mooie fretten tshirt

) en heb ik een gekoeld flesje water gekocht en bij haar in de draagtas gedaan..
Liva heeft last van een keelinfectie en daarom reutelt en kokhalst ze...
Ze is erg gevoelig op de keel, maag en ook wat op de nieren en heeft een erg gespannen buikje..
Urine onderzoek gedaan, daaruit bleek dat de zuurgraad te hoog was en dat duidt misschien op een ontsteking, maar kan ook gewoon komen door het voer wat ze krijgt. Verder was de urine prima.
Wat het bruinige vocht uit haar vulva is, is niet bekend. Ze krijgt nu een Synulox-kuur (ookal kan ze daar niet tegen) en hopelijk gaat het dan weg.
Zo niet, zal het een kijkoperatie worden, om te zien wat er aan de hand is..
Verder heeft ze d'r enting gehad en is gecontroleerd op het stukje achtergebleven eierstok, maar daar was nog steeds niets te voelen, dus gelukkig (nog niet) uitgegroeid tot tumor.
Hopelijk gaat mijn kleine meisje snel weer opknappen..