Het is zeker sneu en ik maak het dan ook niet te bont met de gigantische veranderingen omdat ze het er zo moeilijk mee heeft. Maar soms moet ze toch echt een schone hangmat en soms moet toch echt haar buis verplaatst worden. Het is niet anders.
Kan moeilijk alles steevast neerzetten omdat zij moeite heeft met veranderingen. Maar ik heb bijvoorbeeld wel haar eten altijd op vaste plekken nu. Ik merk dat dit wel helpt om haar meer te laten eten. Veilige, vaste plek voor alle papjes en brijen.
Ze is trouwens ook heel erg bezig met territorium altijd. Visite geweest; meteen een poepje of plasje bij de deur. Past ook wel bij het hele spectrum als je het hele plaatje bekijkt.
Vond het wel opvallen dat de kerstspullen snel geaccepteerd werden. Maar misschien was dat wel omdat ze erbij was toen ik bezig was met opzetten.
Al is ze er ook altijd als de kippen bij als ik haar hok doe. Maar dat heeft weer als extra factor dat het haar plek is die dan weer anders ruikt natuurlijk. Dat is moeilijker verkroppen dan een kerstboom.
Veel geduld hebben, komt het wel weer goed.
Ook een zielig verhaal van jullie fret met de hersenbeschadiging

Dat kleine dingen zulke grote gevolgen kunnen hebben.