Het is idd beetje jammer dat het bloed deze waarden gaf, en dat viel ook tegen, maar idd Hanneke was positief.
Liva vind ik persoonlijk niet de stress fret die hier gedacht wordt.
Het is een totaal van de start van deze fret. Ze heeft in een schuur gezeten met haar broer, en ondanks er gedacht wordt aan het niet samen kunnen, (wat zeker ook een factor mee speelt,) denk ik meer, dat de leefsituatie van dit fretje zodanig slecht is geweest, dat dat meer parten speelt, met niet te vergeten de zeer slechte voeding die de maag heeft aangetast.
Dat ze is gaan bijten, in de gefrustreerde enthousiasme, die ze nooit kwijt heeft gekund. Ik heb haar zien veranderen in een geforceerde mok, naar een vrolijke mok, en "last" van de fretjes hier... hhmmm vond ik niet zo erg als ik gedacht had...
De bacterie die ze in der maag had, is in de bloedbaan naar de lever gegaan, en doordat ze naar Mariel is verhuist, en NIET meer op de ab zat, is dat weer gaan vechten en heeft gewonnen. Misschien had ze beter op de ab kunnen blijven, maarja als als als.... Zolang Liva heel blij is, en dat heeft ze hier ook vanmiddag laten zien, geeft het zeker hoop. Rust stabiliteit, fret zijn, af en toe een omeprazolletje omdat ze de positieve stress heeft gehad, ach... we, bedoel Mariel, zien wel, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen