Nee, helaas niet echt goed nieuws..
Ik dacht naar Hanneke te gaan voor een controle en een terugval van d'r maagje.. maar niet echt iets heel ergs. Ze ging immers al weer heel erg goed?
Echter in de trein naar de Frettenkliniek werd ze helemaal niet goed.. Enorm smakken, reutelen en zelfs knarsetanden..
We dachten eerst aan de maag maar konden geen verklaring vinden waarom ze ineens zo'n enorme terugval had..
Toen zette ik Liva op de behandeltafel omdat Hanneke d'r temperatuur op wilde nemen en of ik haar even in het nekvel wilde pakken... Toen kwam ik erachter dat ze zo'n spanning in het nekje had dat er helemaal geen nekvel was om te pakken..
Hanneke zag ook meteen dat Liva zich echt echt echt niet goed voelde...
Temp was gelukkig goed, maar met bloedprikken krijste ze helemaal van de pijn, hoe zachtjes Jeffrey haar ook vast hield...
We vreesden voor haar nieren maar gelukkig kwam de urinetest keurig terug. In het bloed waren de ontstekingswaarden verhoogd en het albumine was ietsjes te laag (maar dat laatste is bij Liva altijd zo).
Conclusie: Een enorme MOO.. en daardoor gaat d'r maag natuurlijk opspelen..
Mijn arme kleintje..
Ze heeft een Marbocyl en (dubbele dosis) Cerenia injectie gekregen.
Ze moet nu op de Polaramine, Synulox, Cerenia, Stomen en Neusspray...
Als ze niet binnen 2 weken verbeterd moet ze voor oorspoeling...
Nu heel hard duimen dat ze de antibiotica aankan, want dat is normaal een drama bij Liva..
Dit kwam voor mij echt heel onverwachts.. Ze deed het alweer zo goed van het weekend.. Ze was weer heerlijk aan het spelen en dansen en alles was leuk. Alleen smakte ze heel erg...