Ik weet nu hoe een geperforeerd stuk papier zich voelt LOL!
Het lijkt minder te worden... hij begint eindelijk te reageren op mijn stem correcties.
Meneer is intussen van 1205 naar 1230 gegaan
En is ook ineens gegroeid!
Eten; wat de fokker hem gaf voor ze hem aan dat monster verkocht waar hij amper te eten kreeg
Vlees en muizen. Echter kreeg hij daar ook brokjes maar die hoeft hij niet, ook niet geweekt, ook niet geweekt of hard door zijn vlees
Zijn poep is prachtig, zoals het hoort met vlees en prooi en snoepjes :-p
Ik heb nu gewoon permanent Orijen Cat & Kitten er in staan, zodat mocht hij wat later eten krijgen er toch iets staat.
Re-Flex heeft een jaar alleen geleefd op brij en ineens stond hij brokjes te eten! Dus we wachten geduldig af.
Heb van alles in huis gehaald dus budget raakt op. De katten hebben intussen een goede voorraad nu
Ik ga er niet over stressen hoor.. met geduld zal het wel komen.
Je merkt goed aan hem wanneer zijn spijsvertering de boel verwerkt heeft, dan bijt hij weer wat vaker en harder.
Loopt van jou naar de kooi (hij weet dat hij zijn bakje in de kooi krijgt) zo slim zijn ze wel LOL!
Peppercorn gaat knallen met zijn bak als hij leven hoort van ons, Poppiecorn

gaat als een leeuw op en neer omdat hij honger heeft. Vanmorgen zag ik dat hij in het bakje met brokjes heeft zitten graven. Misschien toch stiekem een paar gegeten?
Peppercorn gaat nog lekker, is ondeugend, rent en speelt en doet idioot
Peppie is zoals hij is, een loeder naar andere mensen maar verder gewoon mama's boy haha!