Mijn naam is Scotty. Al zeg ik het zelf, ik ben gewoonde leukste en netst opgevoede fret van Nederland

Hoe dan ook ik heb nu een heerlijk plekje waar ik de rest van mijn leven mag blijven

Oh en ik heb zelfs een echte man-cave jonge!! Die had ik ook gelijk ontdekt en ik mocht hem ook zelf decoreren. Tof hè.
Er is hier ook een stinkend groot harig beest in huis. Die vind ik nog wel wat spannend en moet er van kwispelen, maar gelukkig lijkt hij vriendelijk. Volgens mij worden we nog wel maatjes, als hij een beetje zijn enthousiasme kan dimmen en ik de moedige schoenen aantrek. We hebben al met elkaar geneusd hoor, dus een echte schijtebroek ben ik nu ook weer niet.
Ik mag lekker veel loslopen hier en mijn vrouwtje heeft al gezegd dat als het echt goed gaat met dat zwarte monster, ik gewoon altijd mijn kooi open mag hebben. Dat is toch een super vooruitzicht

Er zijn nog heel veel plekjes om te ontdekken hier en er is zo veel speelgoed...ik weet gewoon niet waar ik mee moet beginnen, hahaha.
Oh ja en ik krijg zulk lekker eten. Er liggen van die brokjes die ik ook op mijn opvangadres kreeg, die eet ik ook wel hoor. Maar er lag ook nog iets anders bij. Nou dat is me toch smullen!! Het lijkt wel een kerstdiner.
Ik geloof dat ik mijn plekje wel kan vinden hier en dan kan ik mooi mijn avonturen opschrijven. Toedeloe