Ben ook heel blij dat ze het goed eet, heb blikvoer eigenlijk al vanaf het begin gegeven..toen ook nog almo tussendoor en de ziwi, maar de almo viel uiteindelijk toch af want die liet ze wat vaker staan…heb ook verschillende smaken geprobeerd en uiteindelijk is de kip en lam favoriet. De ziwibrokjes daar heeft ze 4 smaken van..die maak ik toch heel fijn dus dat proeft als 1 pot nat haha.
Ik maak het fijn en dat bewaar ik in een bakje met deksel waar ik de lucht iedere x uithaal, de rest van de brokjes bewaar ik in de verpakking in de vriezer. De volgende ronde die ik fijnmaak ga ik idd in porties maar bewaren in de vriezer..het is alleen iedere x ver lopen om het te pakken, de vriezer staat in de schuur en het is echt vies weer. En het is ook maar 1 volle theelepel met kop erop, wat ze krijgt.
Gisteren heeft Miya onze floes ontdekt..ik ben namelijk steeds een beetje verder aan het proberen om ze toch in 1 ruimte te laten. Vind het iedere x zo zielig om floes naar buiten te bonsjoeren, ook omdat ze nu dus zielig is, dus ik liet Simba steeds op haar matje op de bank liggen, maar gisteren had miya het door en wilde steeds naar Simba die ik dus soort van vasthield zodat miya kon ruiken, maar miya ging steeds verder, klom helemaal in Simba en zat in d’r hol te ruiken, Simba vond dat natuurlijk niet zo leuk, dus uiteindelijk moest Simba toch weer ff naar buiten..