Vandaag is ze al iets rustiger. Ze ligt lekker op haar waterbed te slapen. Vanochtend heeft ze ook heerlijk gespeeld, ook met speelgoed en samen met mij met balletjes en een hengeltje. Na een halfuurtje alles besnuffelen en rondrennen, ging ze los. Mokken en dansen en gek doen. Ze vindt de doorzichtige speelbuis helemaal geweldig en ginger steeds weer doorheen

De muismat heeft ze zich ook goed mee uitgeleefd en de snipperbak met papiersnippers heeft ze ook ontdekt. En het is een verzamelaarster

Zo leuk, rent dat kleine ding met allemaal balletjes en knuffeltjes door de kamer! Eerst wist ze nog niet goed waar ze het moest verstoppen en bleef ze maar met een balletje in haar bekkie rondrennen. Even later vond ze onder de leunstoel wel een goed plekje en toen werd alles wat interessant was daar naar toe gesleept
In het begin was ze ook weer erg bijterig. Vooral erg verdedigend bij het schoonmaken van haar kooi. Elk stukje vlees lustte ze rauw. Toen ze wat later haar draai gevonden had bij het spelen, kwam ze regelmatig eventjes buurten en aan mijn vingers snuffelen zonder bijt poging. Alleen als ik haar oppak is het gelijk aanvallen en goed ook! Dat doe ik dus minimaal op het moment, totdat ze meer vertrouwen in mij heeft. Gaat goed komen, daar ben ik van overtuigd