Nou ...ik ben ook voorzichtig met haar hoor. Gelukkig maar...
Ik moest haar vanochtend toch weer vastpakken om haar even na te kijken...eerst ging het goed, maar toen ik haar voorzichtig in haar nekje wilde pakken en op haar ruggetje draaide ging ze helemaal door het lint. Ze heeft zelfs een stukje uit de handschoen gebeten...van die dikke leren lashandschoenen!!

gelukkig dat ik die aan een hand had aangetrokken en mijn andere hand snel kon wegtrekken. Toen ik haar nek losliet en haar gewoon op de buik op schoot draaide kalmeerde ze weer. Er zat ook gelijk een rode plek in haar nek

...en ik deed het echt super zachtjes hoor....
Gelukkig kalmeerde ze snel en kwam ze later ook weer gewoon om een kriebel en een aai, zonder bijt pogingen.
Haar rustig oppakken zonder paniek reactie gaat nog wel even duren denk ik. Het lijkt ook wel alsof het haar pijn doet, als ik haar in de nek pak en dat ze daardoor zo fel wordt.
Voorlopig maar even proberen op te pakken zonder aan haar nek te komen en haar heel losjes in de hand houden, zodat ze zich niet 'vast' voelt, zeg maar. Kijken of ik het zo wat kan opbouwen.
Maar wat een felle kikker kan het zijn zeg

....nu kan ik me levendig voorstellen hoe die kleine donders konijnen en ratten te pakken krijgen
En toch is het een schatje