Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
- yvonne
- Aantal fretten: 1
Re: Koda heeft Chronische Middenoorontsteking
Als je medpets even belt willen ze misschien ook wel minder blikjes opsturen hoor, ze zijn daar erg vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat Koda het er zo goed op doet!
ik denk dat een dierenarts bij jou in de buurt het ook vast wel zal verkopen 
het is gewoon normaal medisch kattenvoer namelijk, zou gewoon eerst daar is heen gaan

het is gewoon normaal medisch kattenvoer namelijk, zou gewoon eerst daar is heen gaan
Dierenartsen bij mij in de buurt heb ik al gebeld. Zij kunnen allemaal wel speciaal voor mij Z/D-blikvoer bestellen, maar dan moet ik meteen 24 blikjes afnemen.
Er is nog 1 optie: er is een dierenarts een paar dorpen bij mij vandaan (moet ik dan ook met de trein heen..) die zou wel Hill's standaard hebben, maar of ze ook Z/D-blikjes op voorraad hebben weet ik nog niet.. Ze zijn nu niet open, dus ik die ga ik vanmiddag even bellen...
@ Karen: als het bij de dierenarts die ik vanmiddag ga bellen ook niet te krijgen is, zou ik graag van je aanbod gebruik maken!
Met Koda lijkt het vandaag wat minder te gaan.. Ze wil nauwelijks spelen, gaat vaak platliggen, ze kokhalst en smakt behoorlijk..
Er is nog 1 optie: er is een dierenarts een paar dorpen bij mij vandaan (moet ik dan ook met de trein heen..) die zou wel Hill's standaard hebben, maar of ze ook Z/D-blikjes op voorraad hebben weet ik nog niet.. Ze zijn nu niet open, dus ik die ga ik vanmiddag even bellen...
@ Karen: als het bij de dierenarts die ik vanmiddag ga bellen ook niet te krijgen is, zou ik graag van je aanbod gebruik maken!

Met Koda lijkt het vandaag wat minder te gaan.. Ze wil nauwelijks spelen, gaat vaak platliggen, ze kokhalst en smakt behoorlijk..

Ik denk dat het overschakelen naar nieuw voer toch ook wel een verandering voor haar lijfje zal zijn....
Ik hoop dat Koda zich snel weer beter mag voelen!
Ik hoop dat Koda zich snel weer beter mag voelen!
Dat denk ik ook, ze heeft zoveel verschillende dingen gehad de laatste tijd dus ik denk dat je het even de kans moet geven.Esther schreef:Ik denk dat het overschakelen naar nieuw voer toch ook wel een verandering voor haar lijfje zal zijn....
En zorg ook dat je haar niet overvoert omdat ze dit nu erg lekker vindt want dat kan ook weer zwaar vallen op haar maagje. Probeer een goede balans te vinden in de hoeveelheid die je haar geeft.
Met Medpets heb ik ook erg goede ervaringen wat voersoorten en voorraad betreft. Ze sturen inderdaad ook losse blikjes op.
Ik heb nieuwe Z/D-blikjes gehaald, dus kan nu ongeveer 4 weken vooruit..
@ Marjan: Ik probeer haar alleen vlees te geven als ze er echt om vraagt en kleine beetjes, maar ik moet daar zeker nog een balans in vinden..
Ik heb overigens een bakje om ijsblokjes in te maken gekocht. Om daar het vlees in te doen om in te vriezen en dan is het heel makkelijk te doseren. Ze krijgt nu dus vlees in hartjes vorm..

@ Marjan: Ik probeer haar alleen vlees te geven als ze er echt om vraagt en kleine beetjes, maar ik moet daar zeker nog een balans in vinden..
Ik heb overigens een bakje om ijsblokjes in te maken gekocht. Om daar het vlees in te doen om in te vriezen en dan is het heel makkelijk te doseren. Ze krijgt nu dus vlees in hartjes vorm..

Nou dat kan dus gewoon niet meer mis gaan. 

Haha, als dat geen echte liefde is
Slim hoor! 

Geweldig !
Fijn dat je ze in huis hebt nu !

Fijn dat je ze in huis hebt nu !
Schattig hartjes op een schaaltje...wel een foto maken van haar menu hoor
Fijn dat het gelukt is met de blikjes

Fijn dat het gelukt is met de blikjes
Dat is leuk Mariël om Koda's voer in hartjes vorm te geven! 

- Suzy
- Aantal fretten: 0
- Contacteer:
Hahaha, heb ineens een beeld voor ogen...
Jij op je knieën, mooi roze schoteltje, enigszins verwarmd natuurlijk, daarop een “vleeshartje“, en dan Koda die ernaar staat te kijken en zich afvraagt of haar slaafje nog wel 100% is...
Maar idd heel leuk ja...
Jij op je knieën, mooi roze schoteltje, enigszins verwarmd natuurlijk, daarop een “vleeshartje“, en dan Koda die ernaar staat te kijken en zich afvraagt of haar slaafje nog wel 100% is...
Maar idd heel leuk ja...

...aan fantasie ontbreekt het je in ieder geval niet

Weet je Suzy, ik denk dat Mariel dit gewoon doet voor Kodaatje 

Tsss Suzy, hoe kun je dat nou denken?! Zo weinig maar?
De werkelijkheid is toch even anders hoor..
Ik begin 's ochtends met Koda d'r tiara op een kussentje naar haar toe te brengen, ik kniel voor haar neer en maak 6 eerbiedige buigingen.. Pas na toestemming plaats ik de tiara zachtjes op haar hoofdje en vraag vervolgens of ik ge-excuseerd kan worden om haar ontbijt te mogen klaarmaken..
Ik ren zo hard als ik kan naar de keuken en als een gek begin ik met het klaarmaken van haar ontbijt.. Als ik niet snel genoeg ben zwaait er wat!
Vervolgens serveer ik haar vleeshartje op een puur gouden (!) schoteltje, inderdaad opgewarmd.. Ik kniel opnieuw voor haar neer en maak opnieuw 6 eerbiedige buigingen..
Koda proeft haar ontbijt en ik vraag of het naar wens is..
Vervolgens kijkt ze me aan met een blik van "Nou vooruit, hier zal ik het dan maar mee doen voor vandaag, maar ik hoop dat je het morgen beter doet..."
(En vervolgens grijp ik haar en knuffel haar plat, waarbij zij wanhopig om haar heen kijkt of niemand het heeft gezien..
)

De werkelijkheid is toch even anders hoor..
Ik begin 's ochtends met Koda d'r tiara op een kussentje naar haar toe te brengen, ik kniel voor haar neer en maak 6 eerbiedige buigingen.. Pas na toestemming plaats ik de tiara zachtjes op haar hoofdje en vraag vervolgens of ik ge-excuseerd kan worden om haar ontbijt te mogen klaarmaken..
Ik ren zo hard als ik kan naar de keuken en als een gek begin ik met het klaarmaken van haar ontbijt.. Als ik niet snel genoeg ben zwaait er wat!
Vervolgens serveer ik haar vleeshartje op een puur gouden (!) schoteltje, inderdaad opgewarmd.. Ik kniel opnieuw voor haar neer en maak opnieuw 6 eerbiedige buigingen..
Koda proeft haar ontbijt en ik vraag of het naar wens is..
Vervolgens kijkt ze me aan met een blik van "Nou vooruit, hier zal ik het dan maar mee doen voor vandaag, maar ik hoop dat je het morgen beter doet..."
(En vervolgens grijp ik haar en knuffel haar plat, waarbij zij wanhopig om haar heen kijkt of niemand het heeft gezien..

Ik geloof dit allemaal onmiddellijk!

Maar hoe gaat Koda nu?
Hahaha, ik zie het voor mij inderdaad!
Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met die mooie dame, heb je al het idee dat de Cerenia wat doet bij haar?

Ik ben ook wel benieuwd hoe het gaat met die mooie dame, heb je al het idee dat de Cerenia wat doet bij haar?
Ja wel goed, niet super, maar zeker ook niet slecht..
Ik heb het idee dat ze zeker beter in haar vel zit..
Ze komt veel vrolijker op me over, maar echt spelen wil ze steeds maar kort.
Ze is ook erg actief.. Ze geeft elke ochtend zelf aan dat ze eruit wil en wil er nu ook meerdere keren per dag uit.
Ze blijft wel veel jeuk hebben en ze blijft reutelen..
Dus ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!
(Maar durf ook nog niet te veel hoop te hebben..)
Wel lijkt ze na het eten toch nog misselijk, maar meestal maar heel kort (nog geen minuut ofzo).. En het lijkt ook het ergst als ze de medicijnen heeft gehad..

Ik heb het idee dat ze zeker beter in haar vel zit..

Ze is ook erg actief.. Ze geeft elke ochtend zelf aan dat ze eruit wil en wil er nu ook meerdere keren per dag uit.
Ze blijft wel veel jeuk hebben en ze blijft reutelen..

Dus ik ben heel benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen!

Wel lijkt ze na het eten toch nog misselijk, maar meestal maar heel kort (nog geen minuut ofzo).. En het lijkt ook het ergst als ze de medicijnen heeft gehad..
Op zich niet verkeerd hoor wanneer ze maar even kort misselijk is ervan. Nina is hier ook nog altijd een halve minuut erg misselijk na haar sucralfaat. Ik troost mij er dan maar mee dat het zonder nog veel erger zou zijn geweest.
Alleen die jeuk kan ik bij haar niet rijmen. Dan zou je toch denken dat ze ergens allergisch voor lijkt te zijn. Had ze daar voor de medicijnen ook al last van?
Alleen die jeuk kan ik bij haar niet rijmen. Dan zou je toch denken dat ze ergens allergisch voor lijkt te zijn. Had ze daar voor de medicijnen ook al last van?