Gister ging het weer helemaal niet zo goed met Koda..

Ze is op het moment weer behoorlijk aan het reutelen en hoesten en kan d'r brokjes weer niet eten.
Ook word ze nu van de Waltham toch ook erg misselijk en ze gaat er van kokhalzen..

Ook lijkt het wel alsof ze niet verzadigd raakt als ze alleen maar Waltham krijgt..

Ze kan Waltham eten zoveel ze wil, maar ze blijft gefrustreerd alsof ze bezig is te verhongeren.. Dat werkt natuurlijk ook niet bevordelijk..
(Overigens heeft ze dit op Waltham bijna altijd al gehad..)
Maar ja, ze zal toch iets moeten eten..

Dat is wel een voorwaarde voor welk herstel dan ook..
Ik herinnerde me dat iemand hier had gezegd dat je van Hill's A/D ook sonde-voeding kan maken en ik weet dat Koda alles wat ik met een spuitje geef, als snoep ziet.. Maar in A/D zitten geen gehydroliseerde eiwitten, dus dat is vragen om narigheid..
Ik denk: 'ik ga het gewoon met de Z/D ook proberen' en dat lukte.. 1 spuitje trapte Koda erin, maar toed had ze toch door dat ze belazerd werd..
Vervolgens heb ik er veel Waltham doorheen gedaan en toen ging het erin als zoete koek..
Vanmorgen heb ik het gedaan met maar een heel klein beetje Waltham en voornamelijk vleesdrap.. Ook dat gaat erin als zoete koek.. Maar alleen als ik het met een spuitje voer, als ik hetzelfde spul in een bakje voor haar neerzet, reageert ze alsof ik haar probeer te vergiftigen..
Ze heeft vanmorgen dus al een heel vleeshartje opgegeten!

SSSSST he? Want ze weet dat zelf nog niet..
Ook is ze nu gelukkig weer een stuk vrolijker omdat ze geen hongertjes heeft..