Queeny moet nog een week, dus ja ze was net zwanger toen het virus hier de kop op stak
Ik post er hier niet over, omdat we op dit forum eigenlijk geen fok stimuleren. Dit nest is ook niet voor mij, maar voor de oude eigenaar van dit stel. Ik hoef me dus ook niet druk te maken om eventuele adressen. Er zijn een paar pups gereserveerd en die gaan allemaal naar goede en bekende plekken

Natuurlijk afhankelijk van wat er geboren gaat worden.
Natuurlijk wordt Queeny goed bij gevoerd en is alles in overleg met Hanneke gegaan. Ze heeft een extra vitamine boost gehad om haar te helpen en ze is al een tijdje aan de waltham. Ze is ook niet afgevallen, maar dus niets in gewicht gegroeid, terwijl dat zou moeten.
Of ik zelf nog verder ga met fokken hangt van heel veel factoren af en zeer zeker van de ervaring die we nu gaan krijgen met dit nestje. Alhoewel de weegschaal nu richting NIET doorslaat
Ik heb zo mijn eigen ideeën over hoe een fokker het zou moeten doen en het is maar de vraag of dat in de praktijk ook werkt. Dat gaan we nu zien. Ik vind het in ieder geval heel bijzonder om het een keer mee te maken en vooral het natuurlijk gedrag van fretten te zien....heel anders dan gecastreerde fretten.
Mochten mensen echt belangstelling hebben in het volgen van het nest, stuur dan even een pb.