Lijkt me sterk dat ik het mis heb met Elsa, foto's hebben nog nooit zo vertekend dat ze ineens toch wildkleur lijken, en dan ook nog eens op zoveel tegelijk en met goed (buiten)licht. En intussen ook het filmpje van Nadine. Ik ben er 100% zeker van dat ze een wildkleur mitt is

. En een donkere ook. Silver is echt wat anders. Gelukkig maar, want die hebben van karakter een enorme handleiding. De dames dan... Ik vind haar erg mooi, wees er maar zuinig op

. En trotser dan op een silver

.
Kan er nog niet helemaal uit halen waarom Finnick dan ook mee kwam? Dat hij haar volle broer is weet ik, maar waarom kwam hij ook mee?
Diego is nog steeds aan het zogen op 8 weken? Dat is niet gezond gedrag. Vanaf 3,5 tot 5 weken leren ze eten en vanaf 5 weken is dat dusdanig dat ze melk-af zijn. De moertjes zijn er tegen die tijd ook wel zat van en nodig hebben ze het niet meer. Allicht heeft hij een tekort aan een voedingsstof? Wat voer je?
De bijna 7 weken ben ik ook niet echt over te spreken, maarja het is niet het ergste op de wereld hè. 7 Weken is al krap... Vanaf 7 weken en een paar dagen vind ik het, mits de pup er klaar voor is (dat kun je aardig merken), kunnen. Geen voorkeur dus, maar het kan. Maar als ik dan lees dat Diego nog steeds zoogt klopt er iets niet.