Geen enkel probleem, dan moet Jip toch ook gevoerd
Ik denke eigenlijk dat ik ook terecht kan bij de dierenwinkel in de buurt van mijn ouders (in het supertoegankelijke Amstelveen), dat lukte vroeger ook omdat de ex van de eigenaar fretten had, en nu kreeg ik 40 euro korting op het warmtematje dankzij mijn zielige verhaal, dus hij zal nog wel een zwak voor fretten hebben
De dierenwinkel bij mij om de hoek heeft wel kvv, maar ik vind de kwaliteit niet goed genoeg, vlakbij mijn vaders werk (in de scheldestraat, dat is ook hartstikke vlak bij mij, maar net onhandig om er te komen) zit een dierenwinkel die niets anders heeft, ook zoo-natuurlijk en natuurlijk gezonde dieren (daar ga ik meestal naartoe, want dat is de dierenarts van mijn katten, maar omdat ik daar met de taxi naartoe moet, doe ik dat alleen als er toch ook een kat naartoe moet - maar die willen misschien wel iets opsturen alsi k het lief vraag) zitten ook in de buurt, maar net onbereikbaar, en oja, naast de albert cuyp zit de vergulde hond oid, die ook alleen maar vers vlees verkoopt. In Zaandam zit geloof ik ook zo'n winkel, op loopafstand van mijn werk, alleen kan ik niet zo ver als dat de meeste mensen kunnen lopen.
Ik hoop echt dat we snel ontdekken waarom ik de hele tijd duizelig ben, zodat ik verder kan met rijlessen, want voor dit soort dingen is het heel onhandig dat ik niet even naar een winkel kan. (Boodschappen enzo bestel ik gewoon online, en omdat ik bij Ahold werk, kan ik ze zelfs op mijn werk bestellen en meenemen.)