Bedankt voor de informatie allemaal, daar heb ik echt veel aan

Ik ben hier wel aan het lezen maar er is zo veel en niet alles is te vinden, zoals het bibberen na het slapen, dat had ik nog niet gevonden.
Het blazen werkte inderdaad erg goed! Mijn katten vinden het ook altijd erg vervelend dus ben blij dat het bij fretten net zo goed werkt.
Maar heb het al een tijdje niet meer hoeven gebruiken, mede omdat ze zoveel slaapt, maar ook omdat ze enkel speels bijt en niet echt bijt-bijt zeg maar. En zelfs dat doet ze zelden. Nu is ze ook wel een beetje gaar steeds dus misschien te traag en mist ze steeds
Foto's maken van een fret is zeker niet makkelijk, wat een snelle beesten zijn het toch!
Die spullen... tja... ik moet bekennen dat spullen kopen voor je huisdier voor mijn gruwelijk verslavend werkt. In elke winkel kijk ik weer voor speelgoed, speelkleden, tunnels... Ik kan er niks aan doen! Het mooiste is dan wel dat Bibi de helft niks aan vindt

Die speeltoestellen die ik gekregen had (te zien op mijn avatar) staan al op zolder omdat mevrouw het geen bal aan vond. Dus die haal ik over een tijdje wel weer naar beneden.
Wat betreft de muis... die ligt in de container

Ze wil ze echt niet eten op het moment. Bij de stichting at ze wel muizen, maar ik kan ze allemaal zo weggooien. Ze sleept er wel mee en verstopt ze dan wel, maar daar blijft het bij. Heb het nu een dag laten liggen, halverwege opnieuw aangeboden toen ze wakker werd. Zelfde verhaal; ze pakte de muis, propt hem onder de slaapzak en gaat brokken zitten eten.