Ik kom weer even lastigvallen met een vraag...
Ik zie fretten met rijstbakken en macaroni bakken.
Nu zijn er mensen die zeggen; rijst is niet handig, dit gaat in de oren zitten! Macaroni is beter!
Het maakt mij eigenlijk weinig uit, rijst of macaroni, moet het beide nog kopen dus whatever. Maar toen ik las dat er fretten waren met rijst in hun oren dacht ik; ja... daar heb je wel een punt. Kleine korrels natuurlijk. En Bibi heeft al zielige oortjes vanwege haar verleden dus kan ik dan inderdaad beter macaroni halen?
Zijn er hier mensen met ervaringen hierin?
Heb verder ook ontdekt dat Bibi waarschijnlijk loops aan het worden is. Ze ruikt sterker en haar vulva is wat opgezwollen. Niet echt heel dramatisch maar wel meer dan het eerst was. Dus over 3 weken met Chaimel mee naar de kliniek, wil absoluut geen pups dus dan castratie maar regelen.
En ook leuke speelverhalen. Bibi heeft tegenwoordig het wardancen helemaal door! Ze stuitert overal heen en probeert van alles door haar tunnel te trekken wat uiteraard nooit past. Ze heeft een slaapzak die ze niet gebruikt en ik gooide deze eens voor de lol naar haar toe. Ze begon meteen een wardance en ging helemaal los ermee! Happen, slepen, erin, eruit, eronder, erop. Ze heeft ook een groene muis-knuffel die ik nu naar haar toe schuif waarmee ze dan ook gaat spelen. Ze is eindelijk een speelse fret! Het heeft even geduurd maar ze heeft het begrepen. Een grote plastic zak van de kringloop is haar grote uitdaging nu. Als je hier een wardance op doet beweegt het en knispert en OH MY GOD!

Zal kijken of ik eens foto's kan maken ervan maar telkens als ik het probeer verstopt ze zich snel onder de bank. Geen pottekijkers tijdens haar wardance!