Ik heb lang getwijfeld of ik weer een fret in huis zou nemen, want ik vind het zulke fijne huisdieren. Maar ondertussen is mijn leven behoorlijk veranderd ten opzichte van toen ik Puk (en Jip) in huis nam. Ik heb ondertussen een tweede baan, waardoor ik toch minder vaak thuis ben ik minder tijd heb voor huisdieren, en ben gaan samenwonen met een partner die ook al katten had, waardoor we nu samen 5 katten hebben.
In de toekomst, als ik een fret weer kan bieden wat ik vind dat ze nodig hebben (Dat is vooral veel tijd en aandacht), komt er vast weer één. Of twee. Maar voor nu ga ik afscheid nemen van de frettenkooi.
Hij is destijds op maat gemaakt voor mijn oude huis en dat was prijzig, dus ik zou het fijn vinden om er iets voor terug te krijgen, daarom staat hij nu ook op marktplaats.
Maar eerlijk is eerlijk, hij is gewoon erg groot en neemt de halve berging in de beslag, waardoor alles wat in de berging moet, nu in de logeerkamer staat. Dus als ik weet dat hij een goed huisje krijgt bij iemand die hem op kan komen halen, ben ik meer dan tevreden.
De buitenmaten zijn 105cm breed, 140cm hoog en 65 cm diep. De deur is 91 cm breed en 101cm hoog. De verdiepingen zijn allebei 53 cm hoog, 60 cm diep, en 99 cm breed. De la is 45 cm diep, 88 cm breed en 12 cm hoog.
Hij is gebruikt en zeker op de bodem is door het poetsen een deel van de verf verdwenen.