Ik kan het eens proberen, Marjan. Bibi heeft eindelijk ontdekt dat boter toch wel erg lekker kan zijn dus dat gegeven ben ik nu aan het uitputten. Overal boter bij gaan doen als het niet lukt
Oorspoeling gehad vandaag, ging goed gelukkig. Alleen de nasleep ging iets minder. Bibi is zoals jullie allemaal goed weten een stresskip eerste klas. Dus ook nu ging ze helemaal los. Ze werd wakker (nou ja... wakker is een groot woord, maar goed, kwam haar narcose uit) en begon meteen met lopen en ellende. Liet haar ontlasting lopen van pure stress liet Hanneke weten dus ze zei; neem haar maar mee, want dit is niet goed voor haar.
Heb nu dus de verwarming aan, Bibi onder de warmste fleecedeken van mijzelf en op de bank naast mij. Arme ding is totaal nog niet 'wakker' en helemaal onder de indruk. Zat te bibberen in haar carrier. Het is ook echt een dramafret met alles, ze is overal bang voor en van. Hanneke en Jeffrey hebben haar dan ook voorzichtig benadert. Want ook al heeft ze nog nooit gebeten, Hanneke vertrouwt haar totaal niet met haar hoge angstgehalte.
Over een maand spoeling 2, een week lukte niet en Hanneke wilde wel eens kijken hoe het zou zijn na een maand. Ook vanwege haar stress en omdat volgende week ook gewoon niet ging lukken. Ben benieuwd of ze met spoeling 2 weer vervroegd ontslagen wordt uit de kliniek omdat ze de stresskip uithangt.