Flex is vandaag een soort tornado... rent als een idioot rond, voeten aanvallen, lekker in je vingers hangen als
je hem wilt kietelen. Spullen van de bank gooien en als je ze terug legt dan mokkend en gek doen weer terug
komen om je dan aan te vallen....
Ukkie was ook al zo bezig en zelfs Pluk, de oude normaal vrij rustige was vanmorgen aardig bezig.
De katten hadden geen leven en zaten met 4 te dringen bij de slaapkamerdeur om naar binnen te mogen lol!
Die ouwe krijgt het af en toe nog wel eens... en dan berg je je maar

Geen gezicht zo'n wardancende ouwe stoffige pruik

Straks de logees los, 1 is blind en vrij rustig de ander is een soort Flexje of Liva, formaat van Liva met de karakters van Flex en Liva gemengd... hell on paws en 6 jaar. Star ligt het liefst gewoon lekker op je arm, daar heeft mevrouw Sol geen tijd voor. Die moet rennennn!
Star ken ik nog van Breda toen ze daar zat, leuk haar weer te zien, jammer dat ze insulinomen heeft en blind is.
Maar we knuffelen weer als vanouds

Los vond ze eng, nu scharrelt ze lekker tot ze het zat is en dan komt ze op je voeten hangen en wil weer meeliften.
Sol komt er ook vandaan maar kennelijk had die geen andere trekjes dan de normale gestoorde fretten hebben.
Star was ik echter niet vergeten en toen haar slaafje vertelde waar en hoe werd ik blij!
Heerlijk om weer met haar te knuffelen en bezig te zijn met haar op de arm en als je gezicht bij haar komt een kusje te krijgen. Hoe bijzonder fretten toch zijn he?