Het wordt nog druk bij me. Ik mag niets alles benoemen en uitleggen, dus het kan een beetje als een half berichtje overkomen, maar binnenkort komt er nog een frettenram bij. Hij zal net als Lexx een jaar blijven, maar is een bekende van me (broertje van het moppie in mijn avatar). Ik neem hem terug over en neem ook zijn enorme buitenhok erbij over. Dit levert gelijk mijn buitenhuisvestingsprobleem op, gezien ik dan een prachtig buitenhok heb voor maximaal 3 rammen/stinkers. Daar was ik al naar op zoek voor komend jaar, maar ik verwachte dat ik hem moest gaan laten bouwen. Geweldig dus. Ik heb er enorm zin in. Koda en zijn hok komen de 28e bij me wonen. Wordt nog lastig van deze schatjes afscheid te moeten nemen over een tijdje
Ik moet het hok nog heel iets omgooien om hem helemaal geschikt te maken. Hij is 150x60x215cm.
PS Mods: ik merk nog steeds dat ik niet mijn foto's kan delen omdat het forum de URL aanpast. Ik weet ook niet meer wat ik de vorige keer deed om dat toch op te lossen.
Verder heeft Lexx afgelopen vrijdag zijn eerste enting gekregen. Hij heeft zich keurig gedragen wederom, ondanks dat alles wel weer erg spannend was. Hij is ook helemaal goedgekeurd. Maar, dat mag Hanneke met zijn 2e enting 11 december nog eventjes dunnetjes overdoen

. Eens kijken of zij hetzelfde zegt.