Nee bij ons in de albino het favorietje... Maar dat zat helaas niet in het nest van Donder en Bliksem. Wildkleurjes vind ik ook super maar een mooie sandy is ook niet verkeerd
Bliks heeft weer bewezen dat ze een rare fret is: normaal heb ik muizen per 25 verpakt. Afgelopen weekend heb ik bij Nadine een kg zak opgehaald, wil madam het niet eten. Gooi ik zo'n muisje van de 25 verpakte er in en het is zowat hap slik weg.
Het zijn ook andere muizen. Ik heb momenteel hetzelfde hier. De nieuwe lichting kilo zakken komen van een andere leverancier en zijn duidelijk niet lekker!!
Er is een fretje die alleen witte muizen eet, ik weet even niet wie dat was, de zwarte werden niet gegeten.
Dus er is wel degelijk een kleur onderscheiding. Moet niet erger worden he ....
Sorry Trea, ik heb hier nog geen idee of ze het wel of niet eet.
Ben nog met de laatste zak van de vorige lading bezig.
Ze zien er iig wel minder fris uit dan de per 25 verpakte.
Soms kan je ze achter het behang plakken. Ze mogen voor dat ik na het werk ga altijd lopen en na dik half uur moeten ze er weer in. Donder wou er vanmorgen niet in, ging lekker op zijn rug in de buis liggen en kreeg hem er niet uit. Derintegen deed Bliks weer lekker gek. Haalde voor haar een muisje uit de vriezer en dat had ze gezien, ging ze mokken en wardancen , gek wijf.