had ik maar zo'n makkelijke man die het accepteerde. Hij is best gek met Don en Bliks maar er komt echt geen derde bij, hoe graag hij ook weer een albino wil. Eerst maar wachten tot deze 2 er niet meer zijn zegt ie
Wat een vreselijke dag vandaag, ben gaar en zou naar bed moeten gaan maar de adreline is nog niet gedaald.
2 vriendjes op 1 dag weg.... bij de éne was ik erbij om de dame te ondersteunen.
Zwanger dus toch vet emotioneel en vriendlief neemt geen vrij. Heel vervelend als je
voorgevoel uitkomt.
De andere schat, was niet verwacht. Kelderde in een paar dagen en helaas ook hem
zal ik niet meer zien.
Wat een verdriet en nu alles begint te zakken en ik niet meer stoer hoef te zijn voor de
slaafjes knalt het bij mij binnen.
Waarschijnlijk ook omdat er zoveel slecht nieuws is geweest bij de fretjes de afgelopen tijd...
Onbekende maar ook bekende fretjes tot soms heel dichtbij...
Nou hè er komt echt een hoop leed los telkens in het voorjaar . Ik heb afgelopen weekend 4 dagen op rij vanalles geregeld (frettenpolitiek) en ik was er echt helemaal klaar mee maandag, toen het dinsdag vrolijk weer opnieuw begon allemaal. Ik had er echt tranen van in de ogen en ben rond middernacht gewoon weer uit bed gegaan, want het schoot niet op met al die emoties. Gisteren nog een naschok voor het oplossen daarvan maar ik hoop dat het nu eens rustig blijft eindelijk. Fretjes gaan voor alles als de nood daar is, dus soms moet het gewoon gebeuren