Heel erg goed! Een uiterst druk frettenweekend achter de rug, dus lukte pas vandaag om hier ook even te updaten.
Yuki is van 600 gram intussen naar intussen 980 gram gegaan en op dat gewicht blijft ze nu wel hangen. Ze is heel snel aangekomen en gesettled. Haar maag is pijnlijk, maar dit moet vanzelf herstellen na alles wat ze heeft meegemaakt en haar jonge leeftijd. Helaas toch echt vol met oormijt waar ze natuurlijk voor behandeld is met Stronghold. In september gaat ze weer mee met de jaarlijkse enting voor hercontrole.
Hanneke vond het niet nodig om Koda door te verwijzen, omdat alles aan hem er perfect uitziet en klinkt. Ze vind het naast onnodige kosten niet handig, omdat dat juist indicatie zou kunnen geven dat er iets mis is. Een doorverwijzing zou dan vooral voor echo, uiterlijke controle en hoe goed het bloed pompen gaat etc. zijn. Een ECG daar of zelfs bij Hanneke laten uitvoeren heeft ook 0,0 nut volgens haar zonder een hartruis, en dat heeft Koda absoluut niet. Kortom, geen doorverwijzing gekregen en ik probeer nu maar gewoon de vervelende verhalen zelf te lijf te gaan. Ik heb er een flink openbaar bericht over uitgedaan en hoop dat de kous daarmee nu af is. Hij is kerngezond. Ik mocht iedereen die er vragen over had telefonisch aan haar doorverwijzen. Hartstikke lief
Verder een hoop ontwikkelingen op voorjaarsgebied afgelopen weekend, maar ik denk niet dat ik het filmpje hier mag posten (moderators?)? Er is verder een moertje tijdelijk bijgekomen die mogelijk drachtig is zaterdagavond, maar die zou dat nu dan 1,5 week zijn. Ze werd zo verkocht op Marktplaats en de vereniging wilde niet dat ze in onervaren handen zou komen. Ik kan pas rond de 27e vaststellen of ze ook echt drachtig is. Echt verschrikkelijk dat mensen dit bewust doen. Gelukkig stopte deze man volledig met het houden van fretten dus zal dat bij hem niet nogmaals voorkomen. Er komt vast wel weer een zot die het doet. Het is elk jaar weer feest in het voorjaar

. Mocht ze drachtig zijn loopt dat via de vereniging. Zo niet, zorg ik privé gewoon dat ze alle zorg krijg die ze nodig heeft voor ze herplaatst kan worden.