Morgen heeft Queeny een date met Hanneke. Ze heeft vrijdag een stuk muis uitgebraakt en blijft misselijkheid laten zien. Ook voel ik iets in haar buik wat er niet thuishoort. Ze heeft wel normale ontlasting, dus geen (volledige) verstopping.
Queeny is gelukkig niets ernstigs. Een maagontsteking, maar niet erg zwaar. De bult die ik voelde was idd een licht opgezette lymfeklier, maar ook niet ernstig, hahaha
Ze moet wel even aan de medicatie, maar ik hoefde me geen zorgen te maken.
Mogelijk komt het door het gerommel met de brokjes (ze weigert nu de F4Y) of er zit een oorprobleem aan te komen. Hanneke vond haar wat gespannen in de nek en ietsje strak in het nekvel. Verder geen duidelijke reactie op de bullae, maar ze wilde ook niet echt in de pincet bijten. Erg twijfelachtig en ik moet het gewoon in de gaten houden. Ze vond haar trouwens lekker relaxed, maar wel wat aan de magere kant.
Ze gaat dus voorlopig even op de waltham en daarna andere brokjes (hills en Orijen) als brij geven. Pas als ze helemaal goed is van de maag mag ze weer een muisje proberen.
Ben zo blij met dit 'goede' nieuws, had veel erger verwacht en dus ben ik blij dat het meevalt. Queeny, niet meer doen! Nu netjes aan de papjes en medicatie zodat je snel opknapt.
Karen schreef:De bult die ik voelde was idd een licht opgezette lymfeklier, maar ook niet ernstig, hahaha
Ze moet wel even aan de medicatie, maar ik hoefde me geen zorgen te maken.